Met snelle en nauwkeurige antwoorden op al uw vragen bespaart u tijd en bent u efficiënter.
Vriendelijke ondersteuning
Ons ondersteuningsteam staat voor u klaar om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt en u zich kunt richten op andere zaken.
Laat uw bedrijf groeien
Kijk hoe uw winst en efficiëntie omhoog schieten. U zult sneller groeien dan u ooit voor mogelijk hield.
Van A tot Z
Doel B & B events is het organiseren en produceren van kleinschalig muziekevenementen van A tot Z tot maximaal 5000 bezoekers. Het schrijven van draaiboeken voor vergunning aanvragen, het aanvragen van offertes bij toeleveringsbedrijven van bijvoorbeeld geluid, techniek, podia, hekwerken, personeel-werving, contact met hulpdiensten, inhuren van artiesten en overige werkzaamheden voor het slagen van evenementen.
Over
Na meer dan 20 jaar in deze branche zijn we dol op wat we doen en dat blijkt uit alles. We hebben vandaag nog net zoveel passie als toen we begonnen, zo niet meer.
Veelgestelde vragen
Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn van maandag tot en met vrijdag
bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Wat is jullie werkwijze?
Wij gaan samen met onze opdrachtgever in gesprek en bespreken de wensen, zodat wij een goed beeld hebben van het evenement. Wij zullen dan de opties bespreken en wat wij kunnen betekenen voor de opdrachtgever.
Kan ik een volledige restitutie ontvangen?
Annulering door de opdrachtgever dient schriftelijk te geschieden. Er is slechts sprake van een annulering wanneer deze door de opdrachtgever getekend is en in het bezit is van B & B events. Bij uitstel of annulering door de opdrachtgever aan B & B events zullen de volgende kosten worden berekend. Zie de algemene voorwaarden punt 10
Welke betalingsmethoden accepteren jullie?
Voordat het event plaatsvindt verstuurt B & B events een aanbetalingsfactuur aan de opdrachtgever van 50 tot 85 %. Deze factuur dient binnen 30 dagen te worden betaald. Voor sommige events kan gekozen worden voor het versturen van meerdere aanbetalingsfacturen.